Advertisement

נתניהו צוחק / צוחק מי ששורד אחרון יהודה גליקמן כיכר השבת - 37% נתניהו, 16% ציפי ,5% ברק.

נתניהו צוחק / צוחק מי ששור×" אחרון ×™×"ו×"×" ×'ליקמן כיכר ×"ש×'ת - 37% נתניהו, 16% ציפי ,5% ברק.. 37% נתניהו, 16% ציפי ,5% ברק. 09:53נתניהו החליט לקיים פריימריס בזק בעוד כחודש למרות ההתנגדות הנחרצת של בכירי הליכוד. סרוגים | חכ אביגדור ליברמן, שר הבטחון לשעבר ומי שהיה שותפו הפוליטי של נתניהו, סבור שזו הקדנציה האחרונה של ראש הממשלה: שימו בצד לרגע את זה שהוא ראש ממשלה גרוע: דני דנון הוא לא מסוגל, הוא משחק.

הוא אשכרה צוחק על מי שהוא אמור לשרת, ומי שהוא נכשל לתת להם שירות ראוי. אחרי משבר פוליטי שנמשך שנה וחצי והוביל לשלוש מערכות בחירות, התוצאה ברורה, מובהקת ולא משתמעת לשתי פנים: היום האבוד ביותר הוא זה שבו אין אנו צוחקים. ~ ניקולא שאמפור. אחרי קריסת מתווה הגירוש, נתניהו ואנשיו ניהלו במשך חודשים סדרת פגישות חשאיות עם פעילי השכונות בניסיון למצוא פתרון חלופי. על מי הציבור סומך בכלכלה :

×'ן ×'×'יר אני סומך על נתני×
×'ן ×'×'יר אני סומך על נתני×"ו רק כשאני שומר עליו ישראל ×"יום from www.israelhayom.co.il
הוא ידע לחזות אותו כי הוא יצר את התנאים שהצמיחו אותו. 37% נתניהו, 16% ציפי ,5% ברק. רצוי להרגיל עצמנו לצחוק צחוק לא רצוני. ראש הממשלה נתניהו בהצהרות משותפות עם הנשיא הנבחר יצחק (בוז'י) הרצוג. בניגוד למה שהוא מנסה לשדר, זה לא שיוקר המחיה גדול משום שיישום המדיניות שלו לא הושלם; דני דנון הוא לא מסוגל, הוא משחק. אני מקבל ממנה מתנה כל יום, באמת מתנה כל יום, כי היא מוצאת את הזמן שלה, בין הדאגה לימור: ראש הממשלה, שיהיה מזל טוב.

נועה (אחות למחצה), בתו הבכורה של בנימין נתניהו מנישואיו הראשונים למיקי הרן, ואבנר, אחיו הצעיר.

תודה נתניהו, אנחנו ממשיכים מכאן יאיר נתניהו: 09:53נתניהו החליט לקיים פריימריס בזק בעוד כחודש למרות ההתנגדות הנחרצת של בכירי הליכוד. יאיר נתניהו צוחק על הצביעות בשמאל: ראש הממשלה בנימין נתניהו קרא אמש (שני) לציבור החרדי לצאת ולהתחסן ולשמור על כללי הזהירות בסגר. יקר פה כי ישום המדיניות שלו מהווה הצלחה מסחררת. אז אמרתי שאגיע לבית של נתניהו בקיסריה. אני מקבל ממנה מתנה כל יום, באמת מתנה כל יום, כי היא מוצאת את הזמן שלה, בין הדאגה לימור: אחרי משבר פוליטי שנמשך שנה וחצי והוביל לשלוש מערכות בחירות, התוצאה ברורה, מובהקת ולא משתמעת לשתי פנים: ראש הממשלה נתניהו השתתף בטקס הוקרה לאנשי מערכת הבריאות ולגופים השותפים על תרומתם למאבק בנגיף הקורונה. רצוי להרגיל עצמנו לצחוק צחוק לא רצוני. שימו בצד לרגע את זה שהוא ראש ממשלה גרוע: היום האבוד ביותר הוא זה שבו אין אנו צוחקים. ~ ניקולא שאמפור. דני דנון הוא לא מסוגל, הוא משחק.

ראש הממשלה נתניהו בהצהרות משותפות עם הנשיא הנבחר יצחק (בוז'י) הרצוג. 09:51בכירים בקואליציה החדשה אומרים שלא יהססו להיעזר במשותפת לצורך שיתופי פעולה פרלמנטריים כפי שעשה הליכוד בעת. ראש הממשלה הוסיף כי מערכת החינוך לא תוכל לחזור לפעילות לפני. ריבלין מתח ביקורת על התנהלות ממשלת נתניהו, אין לי לתאר אלא את אשר רואות עיניי, במה שנראה כניסיון מתמשך להחליש את שומרי הסף של הדמוקרטיה הישראלית. צוחק השוק, הים, הפעמון של בית הספר, אז למה גם אנחנו לא נלמד לצחוק? ~ לאה נאור.

יאיר נתני×
יאיר נתני×"ו ל×'נו של טייקון ×"×'×– א×'א שלי סי×"ר לא×'יך 20 מיליאר×" ×"ולר כלכליסט from images1.calcalist.co.il
נתניהו נולד בירושלים לבנימין נתניהו, אז סגן שר החוץ בממשלת הליכוד, ולשרה נתניהו. ראש הממשלה, שיהיה מזל טוב. לוח דירות למכירה יד 2, דירות בפרויקטים חדשים ותמ״א 38, דירות להשכרה, וכל המידע על מחירים, תשואות, חינוך, שכנים ועוד. לשיטתו, נתניהו צוחק עלינו בפנים. תודה נתניהו, אנחנו ממשיכים מכאן יאיר נתניהו: יקר פה כי ישום המדיניות שלו מהווה הצלחה מסחררת. שימו בצד לרגע את זה שהוא ראש ממשלה גרוע: הוא התגלה כאדם ללא חוש של אשמה, מצפון או מוסר.

עצם הכבוד והחשיבות לא מבטל את אחריות של ראש הממשלה ושר הביטחון לביטחוננו וביטחון כלל תושבי ישראל.

על מי הציבור סומך בכלכלה : ראש הממשלה נתניהו בהצהרות משותפות עם הנשיא הנבחר יצחק (בוז'י) הרצוג. הוא ידע לחזות אותו כי הוא יצר את התנאים שהצמיחו אותו. אני מברך את ראש הממשלה נתניהו בבואו לגוש עציון שהוא לב התיישבות. יקר פה כי ישום המדיניות שלו מהווה הצלחה מסחררת. לשיטתו, נתניהו צוחק עלינו בפנים. נתניהו נולד בירושלים לבנימין נתניהו, אז סגן שר החוץ בממשלת הליכוד, ולשרה נתניהו. אני מקבל ממנה מתנה כל יום, באמת מתנה כל יום, כי היא מוצאת את הזמן שלה, בין הדאגה לימור: ארי הרו (ראש לשכתו של נתניהו דאז וכיום עד מדינה נגדו): אנו בטוחים ומצפים מראש הממשלה ידאג. ראש הממשלה, שיהיה מזל טוב. 37% נתניהו, 16% ציפי ,5% ברק. אני חושב שהדבר החשוב ביותר הוא היום שהממשלה תעביר תקציב.

ריבלין מתח ביקורת על התנהלות ממשלת נתניהו, אין לי לתאר אלא את אשר רואות עיניי, במה שנראה כניסיון מתמשך להחליש את שומרי הסף של הדמוקרטיה הישראלית. ארי הרו (ראש לשכתו של נתניהו דאז וכיום עד מדינה נגדו): נתניהו נולד בירושלים לבנימין נתניהו, אז סגן שר החוץ בממשלת הליכוד, ולשרה נתניהו. 37% נתניהו, 16% ציפי ,5% ברק. ראש הממשלה נתניהו בהצהרות משותפות עם הנשיא הנבחר יצחק (בוז'י) הרצוג.

ר×
ר×" מ נתני×"ו מ×'קש חסינות ×–×" זמני אתייצ×' ×'×'×™×"מ ש ×'לו×'ס from images.globes.co.il
09:51בכירים בקואליציה החדשה אומרים שלא יהססו להיעזר במשותפת לצורך שיתופי פעולה פרלמנטריים כפי שעשה הליכוד בעת. נועה (אחות למחצה), בתו הבכורה של בנימין נתניהו מנישואיו הראשונים למיקי הרן, ואבנר, אחיו הצעיר. ההסכם עם העבודה אתמול בנט יעמוד למבחן מהיר ואכזרי אתמול תקציב התחבורה והכבישים ביוש לא יפגע אתמול. אבא אני מעריץ אותך אתמול שוויון גברים ונשים: הוא אשכרה צוחק על מי שהוא אמור לשרת, ומי שהוא נכשל לתת להם שירות ראוי. שימו בצד לרגע את זה שהוא ראש ממשלה גרוע: אנו בטוחים ומצפים מראש הממשלה ידאג. 37% נתניהו, 16% ציפי ,5% ברק.

ראש הממשלה בנימין נתניהו קרא אמש (שני) לציבור החרדי לצאת ולהתחסן ולשמור על כללי הזהירות בסגר.

09:53נתניהו החליט לקיים פריימריס בזק בעוד כחודש למרות ההתנגדות הנחרצת של בכירי הליכוד. אחרי משבר פוליטי שנמשך שנה וחצי והוביל לשלוש מערכות בחירות, התוצאה ברורה, מובהקת ולא משתמעת לשתי פנים: בניגוד למה שהוא מנסה לשדר, זה לא שיוקר המחיה גדול משום שיישום המדיניות שלו לא הושלם; עצם הכבוד והחשיבות לא מבטל את אחריות של ראש הממשלה ושר הביטחון לביטחוננו וביטחון כלל תושבי ישראל. צוחק השוק, הים, הפעמון של בית הספר, אז למה גם אנחנו לא נלמד לצחוק? ~ לאה נאור. 09:51בכירים בקואליציה החדשה אומרים שלא יהססו להיעזר במשותפת לצורך שיתופי פעולה פרלמנטריים כפי שעשה הליכוד בעת. אני חושב שהדבר החשוב ביותר הוא היום שהממשלה תעביר תקציב. 37% נתניהו, 16% ציפי ,5% ברק. לשיטתו, נתניהו צוחק עלינו בפנים. הוא אשכרה צוחק על מי שהוא אמור לשרת, ומי שהוא נכשל לתת להם שירות ראוי. אחרי משבר פוליטי שנמשך שנה וחצי והוביל לשלוש מערכות בחירות, התוצאה ברורה, מובהקת ולא משתמעת לשתי פנים: יאיר נתניהו צוחק על הצביעות בשמאל: אני מקבל ממנה מתנה כל יום, באמת מתנה כל יום, כי היא מוצאת את הזמן שלה, בין הדאגה לימור:

כעת, לאחר שהמגעים התפוצצו, החליטו מובילי המאבק בראשות שפי פז לחשוף את המסמכים נתניהו. היום האבוד ביותר הוא זה שבו אין אנו צוחקים. ~ ניקולא שאמפור.

Posting Komentar

0 Komentar